söndag 13 mars 2011

Alex Kennel - dag 2

Hejhej!
Jag började klockan halv nio idag igen. När jag kom dit gick vi till hundarna så dem fick hälsa på mig igen. Idag var det lugnare, skönt. Jag började med att plocka upp bajs. Det gick snabbt idag igen så jag gick och satte mig hos valparna. Jag fick i uppgift att borsta fyra hundar sen skulle det vara lunch. Jag satte igång direkt. Det gick hur bra som hest. När jag var färdig gick jag in till Lotta som var färdig med maten. När vi hade ätit färdigt satte sig Lotta vid datan för att kolla sina mejl om en utställning som skulle vara under söndagen. Under tiden satt jag med en hund som hette Skorpan.
Efter det gick vi ut till dem andra hundarna. Nu skulle jag även få tvätta hundarna. Hon började att visa mig hur jag skulle göra. Det gick väldigt bra.
Vid två kom pappa och hämta mig.

emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar