söndag 13 mars 2011

Alex Kennel - dag 3

Hejhej!
Jag började klockan halv nio som dem andra dagarna. Vi började med att gå en runda med valparna som var 4 månader. För att dem skulle lära sig. Vilket var väldigt svårt. Dem skulle vara överallt och ingenstans. Efter vår lilla runda gick vi ut till resten av hundarna. Jag började med att gå ut och plocka bajs. Efter det tog vi resten av hundarna och gick en lång runda. När vi kom tillbaka började Lotta med maten och jag började borsta en hund. Efter det var det var det dags med mat. Efter maten gick jag ut och tvätta en hund som jag hade fått lära mig dagen innan. Efter det visade Lotta mig en sorts ring som hundarna tränar att hoppa igenom. Vi tog ut en hund som hette Bam-bam. Bam-bam började hoppa direkt, det gick verkligen jätte bra.
Efter en stund kom pappa och det var dags för mig att åka hem.

emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar