tisdag 15 mars 2011

Alex Kennel - dag 7

Hejhej!
Idag började man klockan nio som vanligt. Härligt med lite sovmorgon. När jag kom dit gick vi direkt ut till hundarna. Där hade kommit en till hund, Sushi.
Vi började med att gå en lång runda med 10 hundar. Rundan var ca 1 timme lång. När vi kom tillbaka börja jag med att tvätta i burarna och diska matskålar. Sen hälsade jag på valparna. Sjukt söta!!
Efter det borstade jag igenom alla hundar vi hade gått en runda med. När jag var färdig med det gick jag en runda med Sushi. Efter det var det lunch. Sen fick jag en liten paus. Så jag gick ut till dem söta valparna.
Efter en kvart kanske, gick vi en runda med 4 st hundar.
Sen kom pappa och hämtade mig.

emma

3 kommentarer:

  1. haha, du måste få mycket motion efter alla rundor ;)

    SvaraRadera
  2. Perfekt med motion och friskluft inför vår kommande hälsovecka (v.15) på skolan!
    Du får in inblick i arbetet märker jag på din blogg...härligt

    SvaraRadera
  3. haha, ja jag får verkligen motion :)

    SvaraRadera